PRX-T33 basisbehandeling +- 30 MIN
REINIGING, PRX-T33, CREME
Lees verder om meer combinaties te ervaren!
REINIGING, PRX-T33, CREME
Lees verder om meer combinaties te ervaren!
Wat is PRX?
De PRX-T33 is een medisch hulpmiddel en bestaat uit een combinatie van TCA (trichloorazijnzuur), H2O2 (waterstofperoxide) en kojinezuur. De behandeling revitaliseert de huid van binnenuit. Het stimuleert het natuurlijke regeneratieve proces van de huid en herstelt haar verloren uitstraling, toon en elasticiteit. Wat doet het? Het geheim? Dit ligt in een unieke samenstelling door TCA te combineren met H2O2 op een zeer nauwkeurig PH-niveau. TCA en H2O2 passeren de huidbarriere met verschillende snelheden en bereiken zo verschillende diepten. De TCA stimuleert de groeifactoren zonder de huid te beschadigen, terwijl H2O2 de eiwitten in de lichaamscellen activeert. Dit stimuleert de celvernieuwing en aanmaak van nieuwe collageenvezels. Het resultaat is een verbetering van de huidkwaliteit, een verstrakking van de huid en vermindering van rimpels en huidplooien. Pigmentatie licht ook op. De PRX-T33 is speciaal samengesteld om in te werken op de dermis, zonder de opperhuid te beschadigen.De behandeling is niet agressief en bevat geen vervelende bijwerkingen zoals extreme schilfering. H2O2 voorkomt het sterk exfolierende effect van de TCA waardoor de behandeling vaker kan worden herhaald en resultaten zullen toenemen. Ik heb interesse! Wil je de PRX-T33 ervaren? Je kunt de behandeling in verschillende vormen boeken:
|
Laura over de PRX-T33:
"We houden van te voren eerst een intake gesprek, zoals bij elke huidverbeterende behandeling. Het is belangrijk om te weten of ik deze behandeling kan uitvoeren afhankelijk van de gezondheid van de klant en de huid. In de behandeling worden de actieve ingredienten tot in de diepe huidlagen ingemasseerd. Ik breng 3 lagen aan. Na de behandeling verbetert de teint en natuurlijke glans onmiddelijk. De huid is voller en gladder, fijne lijntjes zijn minder zichtbaar en er is geen downtime. De behandeling is niet pijnlijk maar het kan zijn dat je wat roodheid en prikkeling ervaart." Wist je dat:
|